Sara otti minusta upeita kuvia! Tunnelma kuvauksessa oli rento ja seesteinen - minun oli helppo olla, vaikka en kuvattavana yleensä viihdy. Saralla oli ideoita kuvauksen toteuttamiseen, mutta hän myös otti innostuneena vastaan minun toiveitani.
Kuvat olivat erittäin onnistuneita ja niistä välittyi kuvauksissa vallinnut lämmin tunnelma. Näistä kuvista jää ihana muisto. Kiitos Sara!
— Niina P.
Saimme perheestämme ja pienokaisestamme aivan upeita kuvia. Kuvauksessa huomioitiin lapset ihanasti ja touhukas taaperommekin viihtyi hienosti. Myös meidän toiveet otettiin huomioon jo ennen kuvausta sekä sen aikana. Kuvat ylittivätkin odotuksemme ja saimme kuvista ihania muistoja. Sara saa luotua kivasti kontaktin lapseen ja kuvaus on näin mukavaa koko perheelle.
— asiakaspalaute (Newborn-kuvaus)
Päästiin kumppanini kanssa Saran kuvattavaksi upeassa miljöössä. Kuvauspäivälle sattui upea sää, aurinko paistoi ja maa ja puut olivat kauniin lumen peitossa. Kuvauksissa oli kiva ja mukava tunnelma. Puolisonikin sanoi, että oli rento ja hauska kuvaustilanne, vaikka ei ole yleensä mukavuusalueella kameran edessä. Sara loi kuvaustilanteesta rennon ammattitaidollaan ja saatiin lopputuloksena upeat, tarkat ja ainutlaatuiset kuvat. Olemme todella kiitollisia kuvista ja ehdottomasti voin suositella Saraa.